Nauczanie koreańskich mistrzów sŏn
Pojo Chinul (1158–1210) – „Nagłe przebudzenie i stopniowa kultywacja”
Pojo Chinul (1158–1210) – „Praktyka wypasania wołu (fragment)”
Pojo Chinul (1158–1210) – „Przebudzenie się do swojej prawdziwej natury”
Pojo Chinul (1158–1210) – „Rozumienie jako przeszkoda”
Pojo Chinul (1158–1210) – „Równowaga pomiędzy samadhi i pradżnią (fragment)”
Hyesim Chingak (1178–1234) – „Formalna mowa w świątyni Dansok”
Hyesim Chingak (1178–1234) – „Instrukcje dla wiceministra Ki”
Hyesim Chingak (1178–1234) – „Mowa o uspokajaniu umysłu”
Hyesim Chingak (1178–1234) – „Mowa o wyzwoleniu”
Baegun Kyŏnghan (1299–1374) – „Czym jest to, co jest pierwotnie czyste i jasne?”
Baegun Kyŏnghan (1299–1374) – „Instrukcje dla zgromadzonych”
Baegun Kyŏnghan (1299–1374) – „List z instrukcjami dla ministra księcia Yi”
Baegun Kyŏnghan (1299–1374) – „Mowa o wiośnie”
Taego Poŭ (1301–1382) – „Instrukcje dla Myodang, żony pana Ansana”
Taego Poŭ (1301–1382) – „Instrukcje dla świeckiego ucznia Saje”
Taego Poŭ (1301–1382) – „O praktyce hwadu (odpowiedź na list świeckiego ucznia Bangsana)”
Naong Hyegŭn (1320–1376) – „Formalna mowa na zakończenie odosobnienia”
Naong Hyegŭn (1320–1376) – „Publiczna mowa przy wejściu do dworskiej świątyni”
Sŏsan Taesa (1520–1604) – „Bez przywiązania”
Sŏsan Taesa (1520–1604) – „Łamanie wskazań”
Sŏsan Taesa (1520–1604) – „Martwe słowa i żywe słowa”
Sŏsan Taesa (1520–1604) – „Osiąganie nirwany”
Sŏsan Taesa (1520–1604) – „Pragnienia i pożądanie”
Sŏsan Taesa (1520–1604) – „Praktyka hwadu”
Sŏsan Taesa (1520–1604) – „Praktyka hwadu w codziennym życiu”
Sŏsan Taesa (1520–1604) – „Rodzaje chorób w praktyce hwadu”
Sŏsan Taesa (1520–1604) – „Wiara w swoje prawdziwe «ja» a poczucie dumy”
Sŏsan Taesa (1520–1604) – „Wielka miłość, wielkie współczucie”
Sŏsan Taesa (1520–1604) – „Zasługa ze słuchania nauk”
Kyŏnghŏ Sŏngu (1849–1912) – „Historia drobiny pyłu”
Kyŏnghŏ Sŏngu (1849–1912) – „List do świeckiego ucznia Ja-Ama”
Kyŏnghŏ Sŏngu (1849–1912) – „Mowa z wysokiego podium”
Kyŏnghŏ Sŏngu (1849–1912) – „Ryk wodnego wołu (fragment)”
Mangong Wŏlmyŏn (1872–1946) – „Ja” i konieczność odnalezienia „ja”
Hyobong Hangnul (1888–1966) – „Mowa Dharmy w Dzień Oświecenia Buddy”
Kusan Suryŏn (1909–1983) – „Iluzja osiągnięcia”
Kusan Suryŏn (1909–1983) – „Mowa wygłoszona na zimowym odosobnieniu w świątyni Songgwangsa”
Kusan Suryŏn (1909–1983) – „Praktyka hwadu”
Kusan Suryŏn (1909–1983) – „Wszystko powstaje z twojego umysłu”
Toeong Sŏngchŏl (Seongcheol; 1912–1993) – „Skąd pochodzi życie i dokąd zmierza?”
Toeong Sŏngchŏl (Seongcheol; 1912–1993) – „Środkowa droga”
Toeong Sŏngchŏl (1912–1993) – „Wszystko pochodzi z umysłu (fragment)”